Kitty book tag

Witajcie moi kochani!
 Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym TAGiem (!), za którego bardzo dziękuję +Isabel Czyta z bloga Isabel Czyta. Blog recenzencki. TAG, do którego zostałam nominowana polega na przypisaniu książek do danej rasy kota. Ogółem jestem postacią niezwykle dziwną. Można to na przykład wywnioskować po tym, że za kotami nie przepadam, ale baardzo lubię przeglądać zdjęcia tych stworzonek. Taaak... lepiej zaczynajmy.

1. Manx, czyli książka, w której czegoś mi brakowało.
Hmm... zaczęłam gdybać i gdybać nad tym pytaniem i koniec końców wybrałam Dar Julii. Trylogię ogółem kocham, mam do niej sentyment, ale proszę was, co się stało z pozostałymi sektorami? Co z Aaronem? Co z Julią? Kenjim? Jamesem? Co z nimi wszystkimi? Czy w innych sektorach odnaleźli ludzi z podobnymi zdolnościami? Tahereh Mafi jeśli zdarzy się kiedykolwiek taka sytuacja, iż będziesz jakimś cudem czytać tą notkę, proszę pofatyguj się i odpowiedz...

2. Munchkin, czyli książka, którą 
przeczytałam w najkrótszym czasie.
Jakby na to spojrzeć książki potrafię czytać baaardzo szybko, więc trudno mi wybrać jedną jedyną. Podam wam książki, które w tym roku udało mi się najszybciej przeczytać. Są to m. in. Hopeless, Baśniarz (nie licząc tej miesięcznej przerwy, po przeczytaniu pierwszego rozdziału), Harry Potter, Powód by oddychać, Oddychając z trudem czy Running from Romeo. Wszystkie wymienione książki przeczytałam w ciągu jednego dnia. Oczywiście od początku roku było tych książek troszeczkę więcej jednak nie chciałam pisać wam na parę linijek czego to ja nie przeczytałam w ciągu paru godzin. 

3.Khaoo Manee, czyli książka z więcej niż jednym głównym bohaterem.

Po krótkim namyśle spokojnie tutaj mogę zaliczyć Serię Jutro wraz z jej kronikami czy moją kochaniutką Eleonorę & Parka :) Tak się składa, że są to moje dwie książeczki- kąseczki, które kooocham i jeżeli jeszcze nie czytaliście, polecam wam z całego serduszka! 



4.Syjam, czyli książka, która za mną chodzi.
Kotek na zdjęciu obok wkurzył się na to pytanie. Serio? Serio? Ja się pytam was czy to tak serio? Właśnie spytaliście się książkoholika w stadium zaawansowanym o JEDNĄ książkę, która za mną chodzi... popełniacie wielki błąd. Ja nie potrafię wybrać jednej. Na LC.pl mam takich książek z około 100, do tego doliczyć te pozapisywane na karteczkach czy w mojej głowie... Tutaj nie podam wam żadnej książki, bo to będzie zlekceważeniem innych wspaniałych książek, które pragnę, a tego im z pewnością nie zrobię. Jeśli chcecie się dowiedzieć odsyłam was do mojego konta na LC.pl

5.Ragdoll, czyli książka królewska.
Tutaj mogłabym podać kilka tytułów, m. in. Trylogia Trylle, Tatuaż z lilią, serię Selekcja czy Czerwoną Królową. Oczywiście, bez zwątpienia najbardziej "królewską" jest Selekcja, czyli Rywalki, Elita, Jedyna, a już wkrótce Następczyni. 






6.Dachowiec, czyli książka, którą uwielbiasz, ale nie jest zbyt znana.
Niesamowity Baśniarz, wzruszająca oraz rozśmieszająca More than this, Tatuaż z lilią ze swoją wspaniałą główną bohaterką, Zapałka na zakręcie czy Sklepik z marzeniami. Oczywiście przedostatnia pochodzi ze zbioru pani Siesickiej, lecz wydaję mi się, że młodzież teraz coraz rzadziej czytuję książki tej autorki, a naprawdę warto, nie są długie, a ciekawe. Powracając do Sklepiku z marzeniami, okej wiem, że to niezwykły King, lecz wydaję mi się, że ostatnio mniej o tej książce słychać.


Czytaliście jakiegoś mojego dachowca?
Do zobaczenia w kolejnym poście!
Czytelniczego!


Ach! Jeszcze nominacja! 
Hasaczu, wybrałam ciebie. Mam nadzieję, że się nie obrazisz lub mnie nie zabijesz, zatłuczesz opakowaniem na chusteczki czy coś... ale czy wciśniesz mnie w swój napięty grafik?

Do następnego. 
„Bywaj, dziewczę, zdrowe, ojczyzna mnie woła!”

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz