Wrap up Kwiecień + TBR

WITAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE!

  To już kolejny miesiąc z wami ;) Tym razem pożegnaliśmy kwiecień, który minął mi zaskakująco szybko. W tym miesiącu miałam mniej czasu niż zwykle, więc moje książkowe statystyki również się zmniejszyły. Na blogu dodałam łącznie 13 postów z czego najbardziej plusowanym był Book Haul, a najczęściej odwiedzanym post o konkursie, do którego was zapraszam, macie jeszcze czas :)) Do mojej biblioteczki przybyło 13 nowych dzieci! Jednak najbardziej cieszę się z powodu, że mój blog zaszczycił aż 1042 wyświetleń! Naprawdę wam dziękuje <3

PRZECZYTAŁAM:
1. Czerwona królowa
2. Eleonora & Park
3. 52 powody, dla których nienawidzę swojego ojca
4. Duff. Ta brzydka i gruba
+ 299/572 str. "Krąg"
+ Kamienie na szaniec jako lektura szkolna :)

ŁĄCZNIE STRON: 2036

ZDOBYŁAM:
1. Żelazny cierń
2. Krąg
3. Ogień
4. Klucz
5. Druga szansa
6.Duff. Ta brzydka i gruba
7. Niebo jest wszędzie
8. Eleonora & Park
9. 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca
10. Duma i uprzedzenie
11. Rozważna i romantyczna
12. Opactwo Northanger
13. Północ i południe

NAJ...

Najlepsza książka: Eleonora & Park
Największe rozczarowanie: Czerwona królowa

CYTAT MIESIĄCA:
Nigdy. Myśleć o słowie "nigdy", to jak patrzeć w dziurę bez dna. Nie można tego zrozumieć. Wieczność. Nieskończoność.

Jeśli chodzi o TBR z zeszłego miesiąca, to z całej listy udało mi się tylko przeczytać Czerwoną królową. W tym miesiącu planuję przeczytać:
1. Krąg (właściwie to dokończyć)
2. Dumę i uprzedzenie
3. Oskar i pani Róża (jako lektura szkolna ;)

Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać więcej, lecz zobaczymy jak to będzie...



A wy co przeczytaliście w kwietniu, a co planujecie na ten miesiąc?

CZYTELNICZEGO!

Share this:

,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz