ŚWIATOWY DZIEŃ KSIĄŻKI +NIESPODZIANKA :)

Witam was wszystkich w jakże przepiękny czwartek!

Czy wiecie co dzisiaj mamy? TAK! To światowy dzień książki! Ja dzisiaj spędzam to wspaniałe święto z moją małą cegiełką jaką jest "Krąg" Matsa Strandberga oraz Sary B. Elfgren.
Moi kochani książkoholicy, Szczęśliwego światowego dnia książki! :)


Jak widzicie w tytule postu napomniałam o niespodziance. Może jako taka niespodzianka to nie jest, bo pytałam się was o zadanie na moim instagramie :) Otóż ogłaszam konkurs! :))
Do wygrania jest:


OPIS:
Osiem bestsellerowych autorek, osiem fantastycznych opowiadań w jednym niezwykłym zbiorze.  

Najpopularniejsze autorki powieści wampirycznych i  współczesnej fantasy - Kristin Cast, Rachel Caine, Claudia Gray, Nancy Holder, Tanith Lee, Richelle Mead, Cynthia Leitich Smith, Rachel Vincent -  w jednym zbiorze opowiadań, którym udowadniają, że miłość Nieśmiertelnych trwa wiecznie.



Fakt faktem książki nie czytałam, więc nie powiem wam niestety jaka jest moja opinia na jej temat. 

JUTRO DODAM ZDJĘCIA EGZEMPLARZA KONKURSOWEGO
Baner konkursowy

KONKURS ZOSTAJE PRZEDŁUŻONY DO 8.05.2015!
KONKURS ZOSTAJE PRZEDŁUŻONY DO 15.05.2015!

Regulamin
1. Organizatorką konkursu jest Sandra z bloga shatterme55.blogspot.com
2. Nagrodą jest egzemplarz książki Naznaczeni. Miłosne opowieści wampiryczne wyboru P. C. Cast
3. Warunkiem uczestnictwa jest obserwacja bloga shatterme55.blogspot.com oraz udostępnienie baneru.
4. Konkurs będzie trwał od 23.04.2015 do 03.05.2015 do godziny 23:59.
5. W konkursie może wziąć udział każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
6. Wyniki zostaną opublikowane maksymalnie 7 dni od czasu zakończenia konkursu.
7. Zwycięzca ma 7 dni na skontaktowanie się ze mną, a jeśli tego nie zrobi, odbędzie się ponowny wybór.
8. Jeśli zgłosi się mniej niż 7 osób- zastrzegam sobie prawo do odwołania konkursu.
9. Zgłoszenia należy wysyłać na e-mail shatterme55@gmail.com, w tytule wpisując KONKURS
10. Do konkursu należy się zgłosić w komentarzu pod postem.
11. Zastrzegam sobie prawo do zmienienia regulaminu.
Zadanie konkursowe:

1. Napisz recenzję książki, którą poleciłbyś/ poleciłabyś mi. Jeśli posiadasz już takową recenzję podaj mi do niej linka :) Będzie ciekawiej, jeśli uzasadnisz swój wybór, tak bym mogła zrozumieć czemu akurat ta książka- nie jest to wymagane :)


Wzór zgłoszenia(WYSYŁAĆ W KOMENTARZU!):
  • zgłaszam się!
  • e-mail:
  • obserwuję jako:
  • baner: *nazwa strony, na której został umieszczony*


POWODZENIA! :) 

Share this:

,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz