TOP 10 chcę ekranizację!

 Dzisiaj wideo- recenzja nie wyszła, więc w pogotowiu nadchodzi kolejna TOP 10! ;))
Siedząc na działce i czytając wpadłam właśnie na takowe zestawienie. Zapraszam!

DOTYK JULII- TAHEREH MAFI
Jest to jedna z ekranizacji książek, której najbardziej oczekuje. Mam nadzieję, że na wykupieniu praw w 2013 r. do realizacji się to nie zakończy. Ciekawi mnie jak wyglądałby świat z tej książki, sektor 45, Punkt Omega i wszystko inne. Oczywiście nie pogardziłabym zobaczenia Warnera ;)
Na zdjęciu obok można zobaczyć plakat filmowy jednego z fanów trylogii!

DOBRANI- ALLY CONDIE

Dobrani jest książką, w której Społeczeństwo kontroluje każdy twój wybór, gdzie nawet miłość jest pod kontrolą.
Chciałabym zobaczyć tamten świat, zobaczyć jak to wszystko wygląda.

















DOTYK GWEN FROST- JENNIFER ESTEP
Chciałabym zobaczyć Akademię Mitu i wszystkie tajemnice jakie skrywa. Bardzo chętnie zobaczyłabym babcię Gwen, którą kocham :)) Oczywiście nie uszłoby mojej uwadze zobaczenie boginii Nike czy Lokiego. Jestem ciekawa jak wyglądałaby jego twarz w filmie, czy dorównywałaby moim wyobrażeniom.













WYBRANI- C. J. DAUGHERTY 
Ahh.. tak Akademia Cimmeria. Serial, który jest emitowany na YT jest kompletną klapą. Widziałam 2-3 odcinki i to są moje najgorzej spędzone minuty w całym życiu. Chciałabym coś co by oddawało ten klimat w pełni, coś bardziej realistycznego...










CZERWONA KRÓLOWA- VICTORIA AVEYARD
Mimo tego, że się zawiodłam na książce nie była ona zła. Myślę, że jej ekranizacja byłaby dobrym pomysłem. Ciekawi mnie jakby wyglądały Pale, te wszystkie efekty podczas uwalniania ich mocy.














JA, DIABLICA- KATARZYNA BERENIKA MISZCZUK
Czy nie ciekawi was jak jest w Los Diablos? Mnie owszem! Chciałabym zobaczyć to wszystko na wielkim ekranie. Urząd diabła, jego prywatne muzeum, mieszkanie Wiktorii czy Kleopatry.
Z tego co mi wiadomo zostały wykupione prawa do ekranizacji i mam nadzieję, że na tym nie poprzestanie, podchodzę do tego naprawdę entuzjastycznie ;)










URODZONA O PÓŁNOCY- C. C. HUNTER
Wodospady Cienia! Taaak, to byłby genialny film!  Wampiry, wilkołaki, zmiennokształtni, czarownice, elfy i inne nastolatki o ponadnaturalnych zdolnościach, a w dokładce przepiękny obóz. 















ZAPOMNIANE- CAT PATRICK
Historia London Lane, cierpiącej na niespotykany rodzaj amnezji – nie pamięta tego, co wydarzyło się wczoraj, a jej jedynym wspomnieniem jest przyszłość mogłaby zachwycić niejednego fanatyka filmowego. 










ELEONORA & PARK- RAINBOW ROWELL 
Przepiękna historia dwojga nastolatków opowiadająca o pierwszej miłości, wiążącej się ze świadomością, iż szanse by ona przetrwała są znikome, ale na tyle odważnych i zdesperowanych, by spróbować, mimo wszystko...
Kocham ich, za ich niedoskonałość, są prawdziwi i to jest w nich najlepsze. 
Ostatnio czytałam, że ekranizacja jest w planach! Bądźmy dobrej myśli! :D 
A na koniec.... SZCZUPŁA ELEANOR STRZEŻ SIĘ! 






NIEZIEMSKA- CYNTHIA HAND
Historia dziewczyny rozdartej pomiędzy miłością, a jej przeznaczeniem. Musi zdecydować: miłość, a obowiązek, dobro, a zło. 
Kocham książki o aniołach. Jest to jedna z moich ulubionych. Chciałabym zobaczyć to wszystko i CHCIAŁABYM TRZECIĄ CZĘŚĆ W POLSCE, ale moje KOCHANE wydawnictwo AMBER, NIE MA ZAMIARU tego zrobić. Zabić ich. Niech zobaczą jak to jest być na moim miejscu.












A wy macie swoje książki, których ekranizacje obejrzelibyście z przyjemnością?

CZYTELNICZEGO DNIA!

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz