PODSUMOWANIE MIESIĄCA- LUTY.

 Na początek chciałabym przeprosić za długą nieobecność. Nie miałam na czym wstawiać posty, a mój  kochany i jakże najwspanialszy laptop musiał odbyć sobie urlop i udał się na gwarancję. To szczęście gdy po niecałym miesiącu użytkowania się psuje... taaak, zdecydowanie to kocham.
  Jeżeli chodzi o ten miesiąc, książek przeczytałam zdecydowanie mniej, miałam jakieś humory i byłam straasznie niezdecydowana, bo zabierałam się za 5 książek na raz i żadnej w pełni nie skończyłam. Powody są proste: 1)wkurzająca treść, bohaterzy, 2)bo tak, 3)spodobała mi się w tym momencie inna książka. Tak, bywam czasami skomplikowana ;) W tym miesiącu zdecydowanie częściej miałam styczność z książkami na ebooku, laptopie czy telefonie, bądź innym urządzeniu elektrycznym ;)


2. More than this.   
3. More than her.      
4. Dominic.           
5. Megan. Przewodnik po chłopcach.  
7. Świat podziemi.
8. Edukacja kopciuszka.
9. Piękny drań.


ŁĄCZNIE STRON: 2945

 Jednocześnie zaczęłam czytać, a nie skończyłam:
1. Love, Rosie
2. Anioły i demony
3. Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe
4. Nigdy i na zawsze
5. Baśniarz
6. Kocham Nowy Jork
7. Chłopiec w pasiastej piżamie
8. Ostatnia spowiedź. Tom II
9. Zbuntowani
10. Arsen. A broke love story.
11. PS. I love you.

Ogółem nie było najgorzej, jeśli chodzi o książki w tym miesiącu ;)

NAJ..
Najlepsza książka: Love, Rosie (Mimo, że nie skończyłam czytać, ale już wcześniej ją czytałam ;)
Największe rozczarowanie: Ostatnia Spowiedź. Tom I (Spodziewałam się więcej po tylu pozytywnych opiniach)



CYTAT MIESIĄCA:
"Każdy kiedyś przegrywa, lecz i z porażki można wiele wynieść"
~Alexandra Adornetto- Blask



PIOSENKA MIESIĄCA



SERIAL MIESIĄCA




I to na tyle w temacie ;) Za chwilę zajmę się recenzją, a teraz wszem i wobec ogłaszam
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jeśli dobrze pójdzie to planuje zrobić jakiś konkursik w tym miesiącu ;) 

Share this:

,

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Świetny blog! Co powiesz na obserwację za obserwacje? Mój blog: isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń