Majowy Book haul

Witam Was!
 Koniec miesiąca już tuż- tuż, więc przyszłam do Was z niczym innym jak z Book haulem, czyli tym co tygryski lubią najbardziej :D. Postanowiłam się ograniczyć co do książek i kupiłam ich siedem, choć w planach miałam tylko dwie :')
 
Zacznijmy od moich Toruńskich zdobyczy.
A więc będąc w Toruniu na Starym Mieście znalazłam bardzo fajną księgarenkę, w której można zdobyć tanie i ciekawe książki. Dodatkowo dostałam kalendarz w gratisie :)


Pierwszą książką jest Obietnica gwiezdnego pyłu, o której wiem tyle co jest na przodzie i tyle okładki. Gdy ją zobaczyłam zakochałam się i wiedziałam, że muszę ją mieć. Znacie to? Kosztowała mnie 14.99 zł. Książka była w folii, a opis znajduje się na skrzydełkach, więc postanowiłam nie czytać o czym jest, zrobię sobie niespodziankę i dowiem się w trakcie czytania :)


                                                  

Kolejną książkę dorwałam w koszu za 5 zł (!), jest cienka, lecz po opisie zapowiada się naprawdę ciekawie :) 






Wariant kupiłam za 7.80zł i planowałam go kupić już od dłuższego czasu, ale zawsze odkładałam zakup na później :) Opis książki kojarzy mi się z serią Wybrani, a wam?




















Ostatnią książką przywiezioną przeze mnie z Torunia jest BlackOut Marca Elsberga kupioną w Empiku za 24.49zł! :) Jest sporą cegiełką i zabiorę się za nią po skończeniu roku szkolnego. Wiele osób wychwalało tą książkę, już nie mogę się doczekać! :) 




 Kolejny zakup pochodzi ze strony Aros.pl i jest to:
Maybe Someday autorki Colleen Hoover i mój Ridge <3 <3 <3 Czy tylko ja go tak kocham? W książce oraz piosenkach do niej się zakochałam i mam nadzieję, że w pozostałe książki Pani Hoover również tak bardzo mi się spodobają :) 


Następną książką z Arosa, którą również niezwykle się cieszę jest Biorąc Oddech. Jeszcze jej nie przeczytałam, bo boję się co mogę zastać podczas czytania. Czy Emma będzie z Evanem? Opis książki jest przerażający. Boję się odpowiedzi na każde moje pytania, dlatego przeczytam ją w wakacje, mimo tego, że kusi mnie by zacząć ją już teraz czytać.



Ostatnią już książką jest Zaginiona Dziewczyna kupiona w jednej ze stacji paliw gdzieś na trasie Warszawa- Nowy Staw za 39.99zł. Miałam ją kupić na czytam.pl za połowę taniej, ale tak jakoś wyszło, że nie mogłam wytrzymać :) 

 


W całości stosik prezentuje się tak:


Wiem, że nie jest on tak wielki jak weźmy na przykład stosik Hasacza, który liczy aż 53 nowe książki, ale mój miał być mały, a Przyczajonego chyba nikt nie pobije :) 

CZYTELNICZEGO!
Sandra.





Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz