Albo Albo TAG+ WYNIKI KONKURSU

Witam Was bardzo serdecznie!
Na początek przepraszam Was za tak długą przerwę (!), ale do tej pory nie miałam najprościej i najzupełniej czasu. A to wymiana szkolna, a to wyjazd rodzinny, a to coś ... i tak wyszło, że nie miałam jak popisać.
 Dziś przychodzę do Was z Albo Albo TAGiem, do którego nominowała mnie +Cynamonowa Iv za co serdecznie dziękuje :)) Ja nominuję:

1. WOLISZ CZYTAĆ TRYLOGIE CZY POWIEŚCI JEDNOTOMOWE?
Powiem tak: kocham czytać trylogie, lecz często  trylogie są: a)niedokończone(w Polsce) b)dalsze części są pisane na siłę, więc dlatego w równej mierze kocham czytać powieści jednotomowe :) Jednak jeżeli w życiu miałabym limitowaną liczbę książek i miałabym taki wybór, zdecydowałabym się na jednotomowe, gdyż w ten sposób zapoznam się z większą ilością historii. 

2. WOLISZ CZYTAĆ TYLKO AUTORKI CZY AUTORÓW?
W moje ręce częściej wpadają książki pisane przez kobiety, lecz nie zmienia to faktu, że mężczyźni piszą równie doskonale. Jeżeli mam ochotę poczytać książkę z dobrą historią miłosną w tle wybiorę tą od autorki, jeżeli mam ochotę na thriller, sensację, czy kryminał prędzej sięgnę do książek napisanych przez płeć przeciwną. Oczywiście nie jest to żadna reguła :) 

3. WOLISZ KUPOWAĆ W EMPIKU CZY KSIĘGARNIACH INTERNETOWYCH?
Jeżeli o kupowanie książek chodzi zdecydowanie wolę księgarnie internetowe. Dlaczego?
Otóż zakupów mogę dokonać nawet o połowę taniej zaraz po premierze, nie wspominając już o książkach wydanych trochę wcześniej. Swoje książkowe zakupy zazwyczaj robię na czytam.pl, choć ostatnio skusiłam się na arosa, z którego myślę, że jeszcze nie raz skorzystam :) Owszem, zdarza mi się kupować w Empiku, ale to już przechodzi w skrajność.  Kupuję tam, gdy są jakieś promocje, bo wtedy się naprawdę opłaca.

4. WOLISZ, BY WSZYSTKIE KSIĄŻKI ZOSTAŁY ZEKRANIZOWANE JAKO FILM CZY SERIAL?
W tym pytaniu przeraża mnie jedno słowo, a mianowicie: wszystkie. Nie chciałabym tego, gdyż czytanie straciłoby swoją magię i wyjątkowość. Co to za przyjemność z czytania skoro, gdybym podeszła do kogoś i się spytała: Czytałaś tą książkę? A ktoś mi na to:A to nie film? Możecie mi uwierzyć lub nie, ale moja cierpliwość nie wytrzymałaby długo. Jednak gdyby zamienić słowo wszystkie na pewna część to powiedziałabym, że jednotomówki parują się z filmami, a trylogie or more z serialami :) 

5. WOLISZ PIĘĆ STRON DZIENNIE CZY PIĘĆ KSIĄŻEK TYGODNIOWO?
Zdecydowanie pięć książek tygodniowo. Uważam, że 35 minut w ciągu tygodnia na czytanie, to jest katastrofalnie mało i nie wyobrażam sobie tylko tyle czytać.  Jeszcze do niedawna dawałam rade tyle czytać, ale teraz... tsaaa.  

6. WOLISZ BYĆ PROFESJONALNYM RECENZENTEM CZY AUTOREM
Wiadomo, że wolałabym być autorką książek. Niestety mój talent pisarski nie jest zbyt utalentowany bym mogła to robić :v

7. WOLISZ CZYTAĆ W KÓŁKO 20 ULUBIONYCH KSIĄŻEK CZY SIĘGAĆ PO NOWE?
Lubię od czasu do czasu powrócić do jakiejś mojej starej "przyjaciółki", lecz z uwagi na to, że jestem osobą, która jest ciekawa świata wybieram nowe, nieznane pozycje, a moje kochane starocie pozostawiam w serduszku :) 

8. WOLISZ BYĆ BIBLIOTEKARZEM CZY SPRZEDAWCĄ KSIĄŻEK?

Tu i tu są książki, więc nie widzę między nimi różnicy :) Wiadomo, że zwracałabym znaczną uwagę na kwestię zarobkową, a wydaje mi się, że tutaj większe korzyści płyną w pracy w księgarni. Jeśli chodzi o biblioteki, to wolałabym pracować w troszkę większej niż ta moja miejska :)




9. WOLISZ CZYTAĆ TYLKO ULUBIONY TYP LITERATURY CZY WSZYSTKO POZA? 
W moim przypadku nie mam konkretnego ulubionego typu literatury, czytam większość. U mnie to jest zależne od dnia- jednego mogę wielbić fantastykę, drugiego romans, a trzeciego kryminał :v  Więc odpowiadając na pytanie: Wolę czytać tylko ulubiony typ literatury :)

10. WOLISZ CZYTAĆ TYLKO KSIĄŻKI FIZYCZNE CZY E-BOOKI?
Gdy gdzieś zawszę jadę zabieram ze sobą ebooka, bądź mam przygotowany cały arsenał książek na telefonie, ale to i tak mnie nie powstrzymuje przed zabraniem takiej prawdziwej książki, którą mogę dotknąć, powąchać czy po prostu potrzymać w ręku iiii... uprzedzam to wcale nie jest żaden fetysz :v Więc tak, książka tradycyjna bezapelacyjnie wygrywa to starcie :)
___________________________________________________________

Kolejna część postu, czyli wyniki konkursu. 
Jednak zanim przejdę do wyników chciałabym powiedzieć, że wybór nie był prosty i musiałam się długo głowić nad tym kto ma wygrać "Nieśmiertelnych". 
Zwycięzcą konkursu jest...
.
.
.
.
.
.
.
.
*fanfary*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Gratuluje wygranej oraz proszę o wysłanie danych do wysyłki do mnie na e-maila :) 

CZYTELNICZEGO!




Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz