WRAP UP MAJ + TBR CZERWIEC

Cześć wszystkim!
 Maj już minął z czego się bardzo cieszę, bo tak jakoś nie spodobał mi się w tym roku ;) Miałam dużo zajęć oraz byłam troszeczkę leniwa, więc przeczytałam mniej książek. Znowu. Jak się cieszę, że już za miesiąc wakacje- będę miała sporo czasu do nadrobienia książkowych zaległości :)  Na blogu dodałam sześć postów, z czego najbardziej plusowanym i odwiedzanym został Wrap up Kwiecień+ TBR Maj :v xD Do mojej biblioteczki przybyło 8 nowych książek. W book haulu zapomniałam wspomnieć o Iliadzie Homera, którą otrzymałam z biblioteki miejskiej w ramach akcji Przygarnij książkę ;) Mój blog wzbogacił się o 1 661 wyświetleń! Jestem szczęśliwa- z miesiąca na miesiąc jest ich coraz więcej :) Dziękuje Wam <3

PRZECZYTAŁAM:
1. Maybe Someday- 440
2. Delirium- 30
+ skończyłam Krąg, czyli 173 (kwiecień- 299)
+ Ugly love- 141/418
+ Czarna bezgwiezdna noc- 50
+ Szklany Tron- 70

ŁĄCZNIE STRON: 1234

ZDOBYŁAM:
1. Maybe Someday
2. Biorąc Oddech
3. Dziewczyna, którą byłam kiedyś
4. BlackOut
5. Wariant
6. Zaginiona Dziewczyna
7. Obietnica gwiezdnego pyłu

NAJ...

Najlepsza książka: Ze skończonych Maybe Someday (Ridge <3), z zaczętych dobrze zapowiada się Szklany Tron, Czarna Bezgwiezdna noc i Ugly love, czyli wszystkie :) 
Największe rozczarowanie: Krąg oraz Delirium, które dobrze się zapowiadały, ale cóż...

CYTATY MIESIĄCA:
Miłość- (...) To skazujący i skazany. To kat i ostrze. I ułaskawienie w ostatnich chwilach. Głęboki oddech, spojrzenie w niebo i westchnienie: dzięki Ci, Boże. Miłość- zabije cię i jednocześnie ocali.
~Lauren Oliver, Delirium
Nauczyłem się jednak, że sercu nie można nakazać, kiedy, kogo i jak ma pokochać. Serce robi, co chce. Od nas zależy najwyżej to, czy pozwolimy naszemu życiu i głowie dogonić serce. 
~Colleen Hoover, Maybe Someday
You say it’s wrong, but it feels right
You cut me loose, then hold on tight
Words unfinished, like our song
Nothing good can come this way
Lines are drawn, but then they fade
For her I bend, for you I break
~Colleen Hoover, Maybe Someday


Jeśli chodzi o TBR na maj, to udało mi się dokończyć Krąg oraz przeczytać Oskara i panią Różę, której nie umieszczałam w Wrap Upie, ponieważ lektura ma tylko niecałe 40 stron ;) TBR na czerwiec wygląda tak:
1. Czarna Bezgwiezdna Noc, Stephen King
2. Szklany Tron, Sarah J. Mass
3. Ugly Love, Colleen Hoover
 Jak można zauważyć w moim TBRze znajdują się książki, które muszę dokończyć, reszty nie będę planować, samo wyjdzie :)

A jakie Wy macie plany czytelnicze na ten miesiąc? :)


MIŁEGO!
Sandra.


Share this:

,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz