Wrap Up- Marzec



Biorąc pod uwagę moje dotychczasowe statystyki marzec wypada jak na razie najsłabiej. Książek i tak nie było mało, bo 7 plus dodatek, czyli Szukając Kopciuszka. Na blogu łącznie dodałam 9 postów, z czego najczęściej odwiedzanym i najbardziej plusowanym przez was był post o Baśniarzu. Do mojej biblioteczki przybyło 8 nowych perełeczek.


PRZECZYTAŁAM:
6. Harry Potter i Kamień Filozoficzny
7. Dar Julii

ŁĄCZNIE STRON: 2563

ZDOBYŁAM:
1. Eleonora & Park
2. Troje
3. Szukając Alaski
4. Cyrk Nocy 
5. Ocaleni
6. Blask
7. Żelazny Cierń
8. Cień Wiatru

NAJ...

NAJLEPSZA KSIĄŻKA: I tu mam problem. W moim umyślę toczę bitwę: Baśnarz versus Losing Hope.
NAJWIĘKSZE ROZCZAROWANIE: Żadnego rozczarowania nie było, ale jeśli miałabym wybrać najsłabszą książkę (jest dobra, lecz najsłabsza) jaką w tym miesiącu czytałam, byłaby to "Mów!"


CYTAT MIESIĄCA: 
 Niebo jest zawsze piękne. Nawet wtedy kiedy jest ciemno, deszczowo lub pochmurno. To moja ulubiona rzecz na całym świecie , bo wiem, że nawet jeśli kiedyś się zgubię,będę samotny albo przerażony, ono i tak zawsze będzie nade mną. I będzie piękne.~Colleen Hoover, Hopeless

PIOSENKA MIESIĄCA:



To tyle jeśli chodzi o ten miesiąc ;) Mam nadzieję, że niczego nie pominęłam i nie pomyliłam :D

A jak wam minął marzec? ;)




Share this:

, ,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz