#TheNameBookTAG

Hej Siemaneczko cześć!
Zapraszam Was, Moi Drodzy Czytelnicy  do szybkiego TAGu, do którego nominował mnie Hasacz  wieki temu :)
#TheNameBookTAG polega na przypisaniu do każdej litery imienia otagowanego książki. 


ZACZYNAJMY:

S- książką, która od razu skojarzyła mi się z tą lierką był:

"Sklepik z marzeniami" Stephena Kinga


Jak zawsze King popisuje się swoją wyobraźnią, a w książce nie brak rozlewu krwi :) Książkę czytało się miło i przyjemnie (jak na taką lekturę przystało :D), polecam serdecznie.










A- I tu już zaczyna się problem, bo jak jest dużo słów na tą literkę, tak biedna Sandra czyta mało książek tak się rozpoczynających. Po dłuższym zastanowieniu wybrałam jakże świetną książkę:
"Anielska" Cynthia Hand


Jako, że kocham książki zw. w jakikolwiek sposób z aniołami nie mogłam jej nie wypożyczyć w mojej bibliotece. Ta książka jest po prostu nieziemska!










N- tutaj skojarzył mi się drugi tom Anielskiej, czyli Nieziemska, ale żeby nie powtarzać wezmę Niebo jest wszędzie Jandy Nelson



Kolejna z młodzieżówek, które lubię i tutaj oczywiście zapoznałam się z moim ulubionym słowem, czyli DILDONICZNE :D 

D- Pod tą literką kryją się tytuły książek, które wielbię, czyli Dotyk Julii oraz Dotyk Gwen Frost, ale by nie paplać w kółko o tym samym wybiorę książkę Dotyk Jus Accardo, a tak bo lubię i by było śmiesznie (czaicie? Dotyk Julii, Gwen Frost i Dotyk- hehe, wiem- nie śmieszne.). 

R- mogłabym powiedzieć, że byłam Rozdarta pomiędzy pierwszym tomem trylogii Trylle,a słodkimi Rywalkami.

A- tutaj wybrałam książkę, która na pierwszy rzut oka mnie zniechęciła, ale wypożyczyłam ją by się przekonać czy jest taka zła jak sądzę. Mowa tutaj o książce Anna i pocałunek w Paryżu Stephanie Perkins

Lektura okazała się zupełnie inna niż myślałam, czyli jest dobrą młodzieżówką. W przyszłości być może odświeżę sobie ją i napiszę recenzję, zobaczymy- do nadrobienia mam jeszcze 3 książki. 







CZYTALIŚCIE KTÓRĄŚ Z TYCH KSIĄŻEK? 



Ja do tego TAGu nominuję:
+rude recenzuje z bloga Rude recenzuje.
+Cassandra Proudflower z bloga kochając książki
Także wiecie co robić i nooo...
DO NASTĘPNEGO! :)
SANDRA

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz